نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

دستگاه تصفیه آب هیلر 04

دستگاه تصفیه آب هیلر 04 یک سیستم پیشرفته با تکنولوژی اسمز معکوس (RO) است که دارای 11 مرحله فیلتراسیون حرفه‌ای می‌باشد. این دستگاه با استفاده از فیلترهای متعدد از جمله فیلترهای پست کربن، مینرال، نانوسیلور پلاس، آلکالاین، تورمالین و اینفرارد اکسیژن ساز، قادر به حذف کلر، باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر آلودگی‌های موجود در آب است و همچنین مواد معدنی مفیدی مانند کلسیم و منیزیم را به آب اضافه می‌کند

 

خرید دستگاه تصفیه آب آبندیش

دستگاه‌های تصفیه آب، تجهیزاتی هستند که طی فرایندهای مختلفی، از جمله فیلتراسیون، اسمز معکوس، UV، و یا استفاده از فیلترهای مختلف، آلودگی‌ها، باکتری‌ها، و مواد مضر را از آب حذف و آب را به شرایطی مناسب برای مصرف تبدیل می‌کنند. خرید دستگاه تصفیه آب به صورت خانگی یا صنعتی موجود هستند و می‌توانند به عنوان یک راهکار بهداشتی و ایمن برای تأمین آب آشامیدنی و مصرفی در منازل، مکان‌های کاری، و سایر مکان‌ها استفاده شوند.

 

تعویض فیلتر تصفیه آب

تعویض فیلتر تصفیه آب بستگی به نوع دستگاه، حجم مصرف آب، و نوع فیلترها دارد. برخی فیلترها مانند فیلترهای کربن فعال باید هر 6 ماه یا 1 سال یک بار تعویض شوند، در حالی که برخی دیگر مانند ممبرانهای RO ممکن است حدوداً هر 2-3 سال یک بار نیاز به تعویض داشته باشند. برای دستگاه خود، بهتر است به دفترچه راهنمایی دستگاه خود مراجعه کرده یا با تولید کننده یا تامین کننده محصول تماس بگیرید تا دوره تعویض فیلترها را به درستی مشخص کنید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: